Altså, dette er fantastisk! Nå kan man oppleve vill, vakker og urørt Vestlandsnatur. Du kan klatre i Norges råeste og vanskeligste Via Ferata ruter for deretter å bo i domer av høy kvalitet. Du kan bestille mat og drikke og du kan til og med få servering. De stiller med egen kokk og lager maten til deg direkte ved domen der du bor. Våkne opp til fuglsesang og morgenbenbad. Dette er camping for den kresne.

I forkant av oppstart har jeg laget logo og visuell profil.

Logo og brandmark:
Logoen er laget med et ønske fra deres side om at de i Åén kan finne så mangt. Man kan nå skimte fjord, fjell, sol, og et hoppende menneske. Logoen vil kunne tas i bruk i både den satte primærfarge og i diverse sekundærfarger.

Fargevalg:
De har fått en primærfarge som er oransje. Oransje betyr temperament, action, angrep. Oransje betyr også varme, kjærlighet og følelser. Temperamentsfull og kjærlig er midt i blinken til denne kunden. Her blir det klatrevegger, ekstremsport om du vil, vin, mat, kos og glam.

Ettersom dette er en dynamisk bedrift, så har de fått flere farger. Sekundærfargene deres er blå, turkis, grå og beige. Disse fargene har en relasjon til vann, sjø, fjell og stein.

Jeg har også satt fonter/skrifttyper, funnet en bildestil de skal bruke, design av profilartikler og gitt rådgivning ihht sosiale medier.

Jeg gleder meg til å se profilen deres over alt, for det tror jeg den blir. Dette er en knippe eiere som har kunnskap, kompetanse og driv til å få dette til å gå som det suser! Jeg sier bare Lykke masse til! @fjordenglamping 🙏🏼✨

Les også...

Back to Top