Er du lei av å jakte på kunder? Hva om du kunne snu det på hodet - og få kundene til å komme til deg?
Så hva må til? 

Hva er egentlig merkevarebygging?

Eksempel: 
Jeg har vært så heldig å være markedsansvarlig og jobbet med foreningen Nullmeteroverhavets merkevare fra starten. I arbeidet med foreningens merkevare har vi benyttet det vi kaller merkeelementer. Merkeelementer er alt det synlige som omgir merkevaren - som f. eks. navn, logo, farger, slagord, bildestil.
Vi har også vært bevisst på tone of Voice (hvordan man skriver tekster og kommuniserer på nettside og i sosiale medier). 
Ved konsekvent god bruk i sosiale medier har vi fått en merkevare som blir lagt merke til. 

Det er ikke noe som er mer givende enn å se at det som man har jobbet med tar av. 

Siden da vi startet våren 2019 
✔️ har vi vært i Bergens Tidende
✔️ har vi vært i Bergens Arbeiderblad
✔️ på designmesse i Grieghallen med TENDENS
✔️har vi vært i D2 / Dagens næringsliv
✔️ blitt vi kåret til 1 av de 7 mest unike overnattingssteder av Visit Bergen
✔️ blitt kåret til nr 7 i boken "110 unike overnattinger i Norge" i boken 

All ære er ikke riktignok bare til markedsføringen, men til en utrolig dyktig arkitekt som hadde et klart og tydelig konsept, og som hadde visualisert dette for seg på forhånd. Min jobb som grafisk designer og digital kommunikator har vært å gjennomføre hans visjoner, verdier og drømmer. 
Det har vi klart sammen. Har vi ikke?


Har du et prosjekt, en bedrift, en forening som du gjerne ville ha skubbet i riktig retning? 
Ta kontakt da vel! ↓

les også...

Back to Top